طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

چکیده کتاب(هدف های سخت)

نکات کلیدی کتاب

  • افردا بسیاری، از دست یابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده اند، باز می مانند.
  • اهداف اغلب مردم آنقدر ساده است که آن ها را در کارهای سخت در گیر نکرده و به چالش نمی کشد.
  • برعکس، (هدف های سختی) برای خود تعیین کنید که (قلبی، زنده، لازم و دشوار) باشند.
  • اهداف خالصانه و قلبی، احساسات را درگیر می کنند.
  • اهداف جاندارد اهدافی هستند که می توانید آن ها را مجسم کرده و به یاد آورید.
  • اهداف لازم، موفقیت های بسیار ضروری را مشخص می کنند.
  • هدف های سخت افراد را به تلاش سخت کوشانه وادار می کند.
  • وقتی هدفی را برنامه ریزی می کنید، زمان دقیقی برای دستیابی به آن ها مشخص کنید.
  • فهرست کارهای لازم برای دست یابی به هدف را تعیین کرده و آن ها را به طور متوالی ارزیابی کنید.
  • مهم ترین مرحله، کاری است که امروز برای دست یابی به هدف انجام می دهید.

آنچه در این چکیده می آموزید

  1. چرا اغلب مردم به اهدافشان نمی رسند؟

  2. رویکرد (هدف های سخت) چه مورادی را در بر می گیرد؟

  3. چرا اهداف باید خالصانه، جاندار، ضروری و دشوار باشند؟

  4. چگونه می توانید از این روش برای دست یابی به اهداف خود استفاده کنید؟

 

آیا اهدافی که برای دست یابی به آن ها تلاش می کنید، خیلی دشوار هستند؟

احتمالا اینطور نیست به احتمال زیاد، آن ها خیلی هم آسان هستند اغلب مردم اهدافی معمولی و غیر مهم برای خود تعیین می کنند و به آن ها توجه نمی کنند، آن ها را جدی نمی گیرند و به یاد نمی آورند.

مارک مورفی، مشاور مدیریت رویکرد بسیار متفاوتی را پیشنهاد می کند: (تا آنجا که ممکن است اهداف خود را دشوار کنید و اهدافی تعیین کنید که برای رفاه دائمی شما واقعا حیاتی هستند) چنین اهداف بلند پروازانه ای فعالانه شما را درگیر کرده و بر ذهن تان تسلط می یابند.

همانطور که جیمز بازول زندگینامه نویس معروف می گوید: ( وقتی شخصی می داند که تا دوهفته دیگر به دار آویخته خواهد شد، ذهن خود را به طرز شگفت آوری متمرکز می کند.) راه حل مورفی برای مشکل تمرکز بر اهداف، در این کتاب جذاب ارائه می شود.

تعهداتی که می توانید به آن ها عمل کنید

مردم اغلب درباره تغییر رفتار و دستیابی به اهداف اصلی خود ترک سیگار، کاهش وزن و ارتقای شغلی تصمیماتی قطعی اتخاذ می کنند و سپس از دست یابی به آن ها باز می مانند. با این وجود، بعضی افراد به تعهداتی که به خودشان داده اند وفادار مانده و به اهداف وجود، بعضی افراد به تعهداتی که به خودشان داده اند وفادار مانده و به اهداف خود دست می یابند آن ها به این دلیل موفق می شوند که اهدافی دشوار برای خود تعیین می کنند، اهدافی که انگیزاننده، چالش آور و تشویق کننده هستند.

در مطالعه ای، تنها ۱۳ درصد پاسخ دهندگان فکر می کردند که اهدافشان به آن ها کمک کرده که تمامی توانایی خود را به کار بگیرند و در کار خود بهترین باشند بسیاری از افراد اهداف پیش پا افتاده ای برای خود در نظر می گیرند که به سرمایه گذاری شخصی تمام و کمال از نظر زمان، انرژی و هدف نیاز ندارد.

اگر نسبت به اهداف خود بی اشتیاق باشید یا این اهداف حیاتی و انگیزاننده نباشند انگیزه واقعی در شما ایجاد نمی کنند در عوض اهداف سختی برای خود تعیین کنید که (خالصانه، جاندار، ضروری و دشوار) باشند.

روابط خالصانه

اگر هدفتان برای شما مهم نیاشد و چیزی نباشد که واقعا می خواهید، احتمالا به آن نخواهید رسید اگر هدفتان همه چیز شما باشد برای دست یابی به آن زمین و آسمان را به هم می دوزید با وجودی که اپل یکی پس از دیگری شگفتی های تکنولوژیکی می آفریند، اما هر گام جدید اهمیت زیادی برای مدیر ارشد اجرایی آن یعنی استیو جابز دارد برای مثال، او آی پد را (مهم ترین کاری می داند که تاکنون انجام داده است) برای مثال، او آی پد را (مهم ترین کاری می داند که تاکنون انجام داده است) افرادی که مانند جابز شدیدا به اهدافشان اهمیت می دهند با کلماتی مانند (پرالتهاب، هیجان انگیز، بی صبرانه و دیوانه وار) درباره آن صحبت می کنند.

با این وجود، مردم مایل نیستند که برای دست یابی به اهدافی که دیگران همسر، مدیر یا دوستان برای آن ها تعیین کرده اند، سخت تلاش کنند انگیزه، ناشی از هیجان احساسی و رابطه خالصانه ای است که از سه نوع وابستگی نشات می گیرد:

۱٫ارتباط درونی

اگر هدف شما به چیزی که واقعا به آن اهمیت می دهید مرتبط باشد، به طور خودکار ارتباطی ذاتی و درونی با آن برقرار می کند. جایز معمولا با عباراتی پرهیجان از محصولات اپل یاد می کند: (این کامپیوتر فوق العاده است این جالب ترین کاری است که تاکنون انجام داده ایم، این روشی باورنکردنی برای تفریح است.)

۲٫ارتباط شخصی

احساس ارتباط شخصی می تواند در دست یابی به هر هدفی به شما کمک کند اگر برای کاهش وزن تلاش می کنید اما هیچوقت موفق نمی شوید، سعی کنید که چارچوب این آرزوی بزرگ را با تبدیل شدن به الگو برای شخصی که به او عشق می ورزید مانند فرزندتان، دوباره طراحی کنید وقتی درباره اهداف خود فکر میکنید، انگیزه شما به طور طبیعی خالصانه تر می شود.

۳٫ارتباط بیرونی

در بعضی موارد، یک رابطه درونی یا شخصی اهمیتی ندارد یا به اندازه کافی انگیزاننده نیست در این هنگام است که دلیلی بیرونی، مثلا پاداش مالی می تواند مفید واقع شود شرکت ها اغلب برای تشویق کارمندان در دست یابی به اهداف شغلی، از انگیزاننده های بیرونی مانند پاداش ها استفاده می کنند.

دگر صفحات:

طراحی سایت در ارومیه

تصاویر متحرک

برای دست یابی به اهداف، باید بتوانید به صورت واضح تصور کنید که اتمام موفقیت آمیز کار چگونه زندگی شما را تغییر خواهد داد وقتی جابز در حال برنامه ریزی آی پد بود فیلمی را در ذهن خود می دید که تصویری از مشتریان خوشحال اپل در حال تماشای فیلم، مطالعه یا جستجو در وب به وسیله آی پد بود.

انسان ها مخلوقاتی دیداری هستند فقط وقتی چیزی را میبینید، آن ها را واقعا باور می کنید بنابراین (دیدن مساوی است با باورکردن) وقتی بتوانید چیزی را در ذهن خود مجسم کنید، درک بهتری از آن پیدا می کنید مطمئنا تجسم بصری بسیار واقعی تر از نوشتار است. وقتی مردم مطلبی را به واسطه شنیدن یاد می گیرند، سه روز به بعد تنها ۱۰ درصد آن اطلاعات را به یاد می آورند. با این وجود، اگر تصویری در آن لحاظ کنید میزان یادآوری به ۶۵% افزایش می یابد.

شما فردی پر مشغله با ذهنی پرمشغله هستید برای اینکه اهداف خود را از مشغله های ذهنی، میلیون ها مسئله مهم و داده های متفاوت که برای جلب توجه شما تلاش می کنند، متمایز نگه دارید باید تصویر واضحی از آن در ذهنتان ایجاد کنید.بنابراین اگر هدف شما کاهش ۱۵ کیلوگرم از وزنتان است خود را به شکل فردی بسیار لاغرتر تجسم کنید این تصاویر جاندار و ایده آل از خود را در ذهن تان داشته باشید و در طول روز دائما به آن ها فکر کنید این کار امکان دستیابی به هدفتان را افزایش می دهد.

جان بخشی به اهداف شامل (تصویر سازی، تجسم، رویاپردازی و خیال پردازی) است هر چقدر تغییرات زندگی خود بر اثر دست یابی به اهداف را بیشتر در ذهن خود تجسم کنید، احتمال دست یابی به آن ها بیشتر می شود برای (جان بخشیدن) به اهداف خود، تا جایی که ممکن است از تصاویر، نقاشی ها و حفظیات کمک بگیرید یادآورهای دیداری را در قسمتی از اداره یا خانه خود بگذارید که بیشترین اثر را بر شما داشته باشد.

تصاویر بصری شما لازم نیست خیلی دور از ذهن باشند اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، رویایی به سادگی نشستن پشت میزصبحانه و لذت بردن از یک فنجان قهوه بدون سیگار و زیرسیگاری کافی است خود را فرد مطلوبی تصور کنید که می خواهید پس از دست یابی به هدف آنگونه باشید تا حد ممکن این تصاویر بسیار بهتر از واژه ها هستند، علاوه بر تجسم واضح اهداف نوشتن آن ها نیز می تواند مفید باشد.

موفقیت لازم

اهداف شما باید اهمیتی مانند مرگ و زندگی برایتان داشته باشند شایعات حکایت از آن دارد که جابز در دوران تقاهت پس از جراحی پیوند کبد، آی پد را تکمیل و نهایی کرد. تعیین اهداف دور، که تا مدت ها بعد برنامه ای برای پرداخت به آن ها نداشته باشید، کار آسانی است همین حالا و بون هیچ هزینه ای هم می توانید بگوئید که چه کارهایی در آینده انجام خواهید داد وقتی زمان تلاش برای دست یابی به هدف فرا می رسد، باز می توانید زمان را به تعویق بیاندازیر از آنجا که می توانید این فرآیند را بارها و بارها تکرار کنید نهایتا به تعلل عادت خواهید کرد که اهداف شما را به خطر انداخته و حرکت شما را تحلیل می برد.

در یک مطالعه تحقیقاتی ۹۴% پاسخ دهندگان گفتند که تعلل و طفره رفتن به شادی آن ها صدمه رسانده است و قطعا چنین است برای مثال، افراد چاقی که کاهش وزن خود را به تاخیر می اندازند ممکن است به انواع بیماری ها دچار شوند.

باید نسبت به اهداف خود حس فوریت داشته باشید وگرنه هیچوقت به واقعیت تبدیل نمی شوند متاسفانه جاه طلبی های فعلی بسیار از افراد بیشتر از اهداف آینده برایشان اهمیت دارد بنابراین آن هایی که درباره اهدافشان جدی نیستند، مرتبا آینده را به عقب می رانند بی توجهی به آینده به این معنی است که در آینده نیز احتمال حرکت شما با امید دست یابی به نتایج بزرگ بسیار کم است.

این مشکل خود را به شکل دیگری نیز می نمایاند اینکه بگوئید رژیم دارید اما در رستوران وسوسه شوید که یک تکه کیک شکلاتی بخورید گزینه ۱: الان از کیک لذت ببرید گزینه ۲: تناسب اندام داشته باشید و در عرض سه ماه احساس فوق العاده ای داشته باشید ( درحالی که شاید اکنون احساس ضرر یا محرومیت بکنید) واضح است که با این نوع تفکر، منافع حاصل از خوردن از کیک به منافع تناسب اندام در ماه های آینده ارجحیت دارد برای کار کردن روی این مشکل از قوه تصور خود کمک گرفته و آینده را بسیار مطلوب تر از امروز تجسم کنید.

یا شاید اینگونه به رژیم خود بیاندیشید: (من نمی توانم سه تکه پیتزا یا یک جعبه بال سوخاری بخورم، می خواهم کیک شکلاتی را ترک کنم دیگر در رستوران شام نمی خورم نمی توانم سیب زمینی سرخ کرده با سس خامه ای مارچوبه بخورم و بعد از ظهر از گرسنگی دل درد می گیرم) این نوع تفکر، ذهن شما را با افکار منفی درباره هزینه های ناشی از رژیم غذایی پر می کند برای مقابله با این مزاحمت ذهنی، تلاشی قهرمانانه در پیش گرفته و در رژیم خود بمانید. این کار مستلزم فکر کردن به منافع رژیم آینده است به خودتان بگوئید: (آن شلوار جین آبی خوش رنگ را که در ۸ سال گذشته نپوشیده ام، می پوشم و آن را با بلوز زیبای سایز کوچکی که آن لاین سفارش دادم و تا کنون اندازه ام نبود استفاده می کنم) همه چیز به این بستگی دارد که مسئله را چگونه ببینید.

مسیر دشوار سفر

هدف های سخت شما را با انگیزه نگه می دارند اما اغلب مردم به اندازه کافی خودشان را تحت فشار قرار نمی دهند آن ها بیشتر از آنچه تصور می کنند توانمند هستند رویکرد هدف های سخت روشی ایده آب برای کمک به مردم در شناخت ظرفیت حداکثزشان است. حقیقت این است که اغلب مردم حتی به اهدافی که توانایی رسیدن به آنرا دارند البته اگر انگیزه درست داشته باشند نزدیک هم نمی شوند رویکرد هدف های سخت اهدافی واقعا ارزشمند برای افراد تعیین می کند که الهام بخش و انگیزاننده هستند وقتی هدفی دشوار برای خود تعیین می کنید بهترین فرصت دست یابی به هدف را برای خود به وجود آورده اید.

چطور این اتفاق می افتد؟ پاسخ ساده است: فرآیند هدف های سخت مستلزم این است که هر چیزی را برای اهدافتان فدا کنید و موضوع دیگری که به همان اندازه مهم است باید توجه خاص و دقیقی به اهداف خود داشته باشید با توجه به نظرات زیست شناس معروف ژان مدینا: (هرچه مغز به محرک خاصی بیشتر توجه کند، اطلاعات بیشتری کدگزاری شده و در مغز باقی می ماند) اکنون پاسخ این سوال را گرفتید هدف های سخت همه تمرکز شما را به خود جلب کرده و شما را در تلاش برای دست یابی مشتاق تر می کند چون سخت تر کار میکنید شانس موفقیت و دست یابی به اهداف افزایش می یابد شما می دانید که اهدافتان مهم هستند این موضوع به شما انگیزه می دهد تا آن را به دست آورید.

بهترین راه اطمینان را از این که هدف شما ویژگی های یک هدف دشوار را دارد، این است که عاملی را خارج از اقلیم آسایش خود در نظر بگرید، البته نه آنقدر خارج از آن که غیر ممکن به نظر برسد.

چنین اهداف بلند پروازانه ای ممکن است در برخی نقاط باعث ترس شما شوند آمادگی رویارویی بالغانه با آن را داشته باشید برای مثال ممکن است که با خود بیاندیشید که اگر در دست یابی به هدفم شکست بخورم، از خجایت می میرم) وقتی شخصا این ترس را تحیلل می کنید به سرعت متوجه می شوید که غیر منطقی است و وقتی به این درک رسیدید، می توانید از اثر گذاری این ترس بر انگیزه های خود جلوگیری کنید.

اهداف SMART، هوشمندانه نیستند

اغلب شرکت ها از فرآیند هدف گذاری SMART استفاده می کنند که در زبان انگیلی مخفف کلمات (خاص، قابل اندازه گیری، قابل دست یابی، واقع گرایانه و دارای مهلت) است این کار اشتباه بزرگی است یک هدف خاص، واقع گرایانه و قابل دسترسی به اندازه کافی دشوار یا ترسناک نیست که به چالشی واقعی و انرژی را تبدیل شود وقتی جان اف کندی درخواست کرد که قبل از پایان آن دهه، خود را موظف به تحقق هدف (فرود انسان روی ماه و بازگشت سلامت او به زمین) نماید هدفی واقعا الهام بخش تعریف شد افراد برای دست یابی به هدف سخت، خود را تحت فشار قرار می دهند، اما فراموش می کنند که اهداف آسان ارزش تلاش کردن ندارند.

پیگیری هدف های سخت

بسیار خوب، شما هدفی واقعا دشوار برای خود تعیین کرده اید و برای پیگیری آن آماده اید قدم بعدی چیست؟ تاریخ اتمام آن را مشخص کنید برای مثال یک سال بعد از شروع کار وقت دست یابی به اهداف است وقتی تاریخی را تعیین کردید این بازه زمانی را به دوقسمت تقسیم کنید در این مورد دو بازه ۶ ماهه و از خودتان بپرسید: (در ۶ ماه اول باید چه کارهایی را انجام دهم تا بدانم که در مسیر دست یابی کامل به هدف دشوار قرار دادم؟)

اکنون این محدوده را نیز به دو قسمت سه ماهه تقسیم کنید و مجددا همان سوال را از خود بپرسید سپس بازه ای ۶ هفته ای برای خود در نظر بگیرید تقسیم هر بازه جدید به دوقسمت کوتاه تر و پرسیدن آن سوال را تا زمانی ادامه دهید که به یک هفته و یک روز برسید.

هر روز از خودتان بپرسید ( امروز باید چه کارهایی انجام دهم تا بدانم که در مسیر دست یابی به هدف دشوار قرار دهم؟) با این روش کنترل کارها، می توانید هم اکنون تلاش خود برای دست یابی به اهداف را آغاز کنید به علاوه این روند مسیری شفاف در اختیار شما قرار می دهد و یادآوری می کند که دست یابی به هدف دشوار نیازمند توجه متمرکز و کار روزانه است.

یک نکته مفید دیگر: برای پیگیری هدف های خود از دوستی کمک بگیرید دوستی که بتوانید با او تماس بگیرید و شما را از نظر روحیه حمایت کند هدف از این تماس، صرف داشتن مکالمه ای خوشایند نیست بلکه این دوست به شما کمک می کند تا دائما بر هدف خود تمرکز کنید دوست شما باید آمادگی این را داشته باشد تا مرتبا سوالاتی مربوط به هریک از جنبه های هدف دشوار از شما بپرسد: برای مثال می توانید بپرسید (چرا به هدف خود اهمیت می دهید؟) در مورد جنبه تحرک و زنده بودن هدف بپرسید: ( دست یابی به هدف چگونه است و چه احساسی در شما ایجاد می کند؟) برای تمرکز بر جنبه الزام، بپرسید: (چرا همین الان باید به این هدف برسید؟) برای شناخت جنبه دشواری هدف، بپرسید: (برای رسیدن به هدف خود امروز چه کاری انجام دادید؟) با این سوالات می توانید بر هدف سخت خود متمرکز شوید نه اینکه فقط برای دستیابی به آن امیدوار باشید.

10 راه برای ارتباط موثر با مشتری

 

آیا میخواهید از شر مشتریانی که صرفا وقت شما رو میگیرن و به هیچ وجه از شما خرید نمیکنن راحت بشید؟

۱) نحوه آشنایی با شرکت شما

این یکی از مواردی هست که نحوه آشنایی اولیه بسیار مهم هست که از چه طریقی شما رو پیدا میکنن مثلا کسی که در کار سئو و بهینه سازی ادعا میکنه و کارش رو در سطح عالی انجام میده باید در نتایج جستجوی گوگل هم در نتایج اول باشه در کلمات هدف در غیر اینصورت نمیتوان به اون اعتماد کرد.

۲) تجربه شما در حرفه ای که مشغول ارائه آن به مشتری هستید

امروزه تجربه یکی از موارد مهم در انتخاب مشتری می باشد دیگر دوران مدرک گرایی گزشته است به کسی که دکترای کامپیوتر داشته باشد در مقایسه با کسی که این طرف سال هاست در این زمینه کار کرده و دارای تجربیات عملی می باشد شما باشید کدوم رو انتخاب می کنید؟

من که باشم کسی رو انتخاب میکنم که برای پروژه من واقعا به درد به خور باشد و کار رو در آخر بهم بتونه کامل و اونی که مد نظرم هست دربیاره و بهم تحویل بده

۳) راه های پرداخت هزینه

باید در حرفه ی خود به نحوه گرفتن مبلغ و هزینه پروژه کاملا توجه کنید زیرا بسیار مهم هست که این موضوع با بررسی میان رقیبانتان و نحوه روند کار خودتون میتونید براش بگیرید برای مثال ما در تیم ایران پردازه هزینه های طراحی سایت را ۴۰% در اول قرارداد میگیریم و مابقی میمونه بعد از تحویل کامل پروژه بهشون خوب فرد در اینصورت اعتمادش بسیار بالاتر میره و در ذهنش میگه اگه اینا اینکاره نباشن و من رو راضی نکنن ۶۰% مابقی رو هم مشخصا نمیتونن بگیرن و این یه قوت قلب هست براشون بهتره شما هم این کار رو حتما انجام بدید.

۴) فرصت ها در کسب و کار ها

در بعضی از کار ها و فرصت ها در کسب و کارتون ایحاد می شود که شما باید قدر اون ها رو بدونید و در این میان با داشتن پروژه هایی بزرگ در نمونه کارهای خود شاید منابع مالی کمی را برای شما داشته باشد منتهی با داشتن برای مثال نمونه کار یک ارگان دولتی می توانید اعتماد خیلی از کارها را در شرکت های شخصی که مشتری شما هست جلب کنید.

۵) قیمت منصفانه ارائه دهید

هزینه های خود را کاملا مشخص کنید و شفاف سازی کنید تا مشتری از تمام هزینه های پروژه آگاه باشد و به درستی و با صداقت بگویید و فاکتور بدید زیرا شاید شما فکر کنید که دیگر مشتری رو گرفتید و تموم شد منتهی به این حالت نیست قرارداد پایان همه چیز نیست بلکه تعهد های شما شروع می شود و باید مشتری مداری کنید و یک جمله رو هم در یاد داشته باشید “مشتری بی وفا ترین شخص در کره زمین هستش” چون در هر کاری رقیبانی وجود دارد پس مشتری برای مثال دادن طراحی سایت تمامی جوانب رو در میان چندین شرکت در نظر می گیرد و سپس اقدام به سفارش می گردد.

 

دگر صفحات:

طراحی سایت در اردبیل

 

۶) زمان واقعی بگویید.

هیچ وقت هیچ وقت در مورد زمان یک چیز الکی و بداهه نگوید که با این کار گور خودتون رو کندید و باید بزودی منتظر برشکستی خودتون باشید برای مثال کار شما طراحی سایت هست یک زمان درست برآورد کنید و بگوید چون اگر بد قولی کنید دیگر نمیتوانید با اعتبار خود در بازار کار کنید.

۷) آیا شما واقعا طراح سایت هستید یا واقعا مکانیک هستید؟؟

این سوال رو حتما از خودتون با موضوع شغلیتون بپرسید بعضا افراد فقط واسه پول در کارهایی هستند که هیچ علاقه ای به انجام آن ندارند و چون علاقه ندارن اون کار رو به نحوه درست نمیتونن پیاده سازی کنن مثال میزنم

تاحالا تو شهرتون چندین مکانیک میشناسید که وقتی مثلا کمک ماشینتون خراب میشه میگن برو پیش فلان استا مثلا یا میخوای بری شیرینی بخری تو ذهنت فقط یه شیرینی فروش درست و حسابی هستش

اگر علاقه در کاری داشته باشید واقعا میتونید موفق بشید بهتون میتونم ثابت کنم منتهی اگر معیار اولتون پول نباشه و فقط عشق و علاقه باشه

۸) چشم اندازی از آینده پروژه ها

همیشه جلوی بینی خودتون رو نبینید و به مشتری در زمان ارتباط دائمی که دارید از پیشرفت و مشاوره از تجربیات خودتون دریغ نکنید بهش اطمینان بدید که اگر این کار رو انجام بدید در آینده میتوانید مثلا از فلان رقیبانتان جلو بزنید و مثلا در سال ۲۰۱۸ این اتفاقی در شهر ما مثلا تبریز رخ میده و شما میتونید در این زمان با خدمات ما به بهترین حالت استفاده نمایید.

۹) رازداری در کسب و کار

به هیچ وجه یک مدیر موفق و یک رهبر تیم یا مدیر عامل یک شرکت نباید حرف هایی که میشنوه زود قضاوت کنه و یا راز و حرف های کارمندانشون رو بین کارمندان دیگه اش بگه و یا حتی بد تر این در هنگام انجام پروژه و عقد قرارداد هیچ وقت اطلاعات شخص دیگر از مشتریانتون رو نگید و دربارش حرف نزنید این کاملا اشتباه هست چرا که این کار باعث از بین رفتن اعتماد مشتری به شما می شود و به قولی حنای شما پیشش کم رنگ تر می شود.

۱۰) مطالعه کنید

رهبر یا مشاور فروش و هر کس که کارش ارتباط با مردم باشد باید آداب و رسوم معاشرت را یاد بگیرد و با مطالعه روزانه بتواند به دانش خود بیافزاید با این کار شما می توانید تبدیل به یک فرد موفق در میان مدیران و یا همکاران خود شوید آموزش در دنیا همینک یک اصل می باشد که فرد باید مدام در حال آموزش مباحث جدید در مورد شغل و حرفه خود باشد.

نحوه تشخیص تکنولوژی طراحی سایت

 

شما با خواندن مقاله “تشخیص تکنولوژی طراحی سایت” میتوانید مهارت های زیر رو یاد بگیرید:

  • طراحی سایت تکنولوژی مورد استفاده رقیبان

  • آموزش نحوه استفاده از سایت builtwith

  • تحلیل سایت رقیبان و به دست آوردن اطلاعات برنامه نویسی آن ها

در ابتدا من توضیحی بدم خدمت دوستان که سایت builtwith یک وب سایت خارجی هست و کار اون اینه که شما آدرس سایت مورد نظرتون رو وارد میکنید و اطلاعاتی رو به شما میده اعم از اطلاعات هاست و سرور اون سایت که در کدوم محلی قرار گرفته و وبسرویس مورد استفاده اگر از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا و … استفاده کنه بهتون کاملا مشخص میکنه این اطلاعات رو و شما با استفاده از این اطلاعات مثلا میگه که سایت مورد نظر از چه افزونه هایی استفاده کرده پس اگه شما هم بخواید از همون امکانات در سایت خودتون استفاده کنید میتونید اسم افزونه رو سرچ بزنید تو گوگل و بعدش به راحتی اونو از مخزن وردپرس دانلود کرده و نصبش کنید.

۱) وارد سایت builtwith می شویم.

 

عکس از صفحه اصلی سایت builtwith

۲) همانطور که در فیلد جستجو می بینید میتونید آدرس سایتتون رو وارد کنید و برروی lookup کلیک کنید تا سایتتون بررسی شود و گزارش اون در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید.

آموزش سایت builtwith به صورت تصویری

 

به همین راحتی می توانید با چندین گام اطلاعات ارزشمندی رو از وب سایت ها به دست بیاورید.

طراحی سایت تکنولوژی,طراحی سایت تکنولوژی رقیبان و تحیلیل آنان,تکنولوژی طراحی سایت,شناسایی زبان برنامه نویسی سایت


دگر خدمات ایران پردازه:

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در قزوین


طراحی سایت در قزوین

تیم طراحی سایت ایران پردازه مفتخر هست که خدمات طراحی سایت در قزوین خود را در شهر مدرن و پیشرفته که امروزه در دنیای فناوری و الکترونیک از سایر شهر ها پیشرو هست عرضه می نماید.

بیل گیتس : در آینده فقط ۲ نوع کسب و کار وجود خواهند داشت

۱) کسب و کارهای اینترنتی
۲) کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند…

از آنجایی که شهر مدرن قزوین دارای شهرک های صنعتی با شرکت های مختلف فعال در حوزه های مختلف می باشد در نظر بگیرید که هر شرکت خدمات یا کالایی را برای تولید و عرضه به بازار های داخلی و خارجی دارد اکثرا متقاضیان برای این کالا ها از قبل مشخص و مشتریان خود را دارند اکنون فرصت تبلیغات برای ایجاد خدمات متمایز از رقباء و افزایش فروش را مجموعه شما می تواند با وارد شدن به دنیای اینترنت و راه اندازی کسب و کار برخط (آنلاین) می توانید ارتباط خود را بامشتریانتان نزدیک تر کنید و به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را به آن ها ارائه دهید امکانی که حتی شرکت یا مغازه تان شاید در روز بیشتر از ۸ ساعت باز نباشد از این موارد گزشته دیگر طراحی سایت برای خود می تواند برای موقعیت اجتماعی و کلاس کاری شما بسیار مفید باشد.

دفتر مرکزی تیم ایران پردازه در تبریز قرار دارد که تمامی امورات مربوط به طراحی سایت در قزوین به صورت اینترنتی انجام می گردد و تمامی فعالیت این تیم قانونی و معتبر بوده و تحت نظارت پژوهشکده دانش بنیان آتیه می باشد

خدمات طراحی سایت در قزوین تیم ایران پردازه دارای گارانتی و پشتیبانی ۱ ساله می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل در سرور یا خود سایت مراتبط رو اعلام بفرمایید در اسرع وقت مشکل رفع خواهد شد.

استفاده از آخرین فناوری های موجود در وب از مزیت تیم خلاق و فعال ایران پردازه می باشد که سایت شما را با استاندارد های جهانی طراحی می نماید از جمله این استاندارد ها میتوان به واکنشگرا بودن سایت های طراحی شده توسط این تیم اشاره نمود که به حالتی می باشد که سایت شما با هر دستگاهی از جمله موبایل، تبلت و آیفون مراجعه کنید محتوا و قالب سایت شما به بهترین حالت برای مخاطبان شما نشان داده خواهد شد.

طراحی سایت در قزوین از جمله طرح های این تیم هست که می تواند در سطح ارگان ها دولتی و خصوصی ارائه دهد.

آموزش طراحی سایت در قزوین

پس از تحویل کامل وبسایت از سایت شما براتون فیلمی تهیه میگردد و ارائه میگردد تا بتوانید تمامی قسمت های سایتتون رو خودتون مدیریت نمائید این نیز یکی دیگر از خدمات متمایز تیم ایران پردازه می باشد.

چگونه هر چیزی رو به هر کسی بفروشید؟

نکات کلیدی کتاب

  • فروش ساده و آسان هست. اگر کارهای درست رابا روش درست انجام دهید، می توانید محصولات و خدمات خود را باموفقیت بفروشید.
  • برای کسب بهترین نتایج در فروش، از ( فرایند فروش ۶ مرحله ای کاهله) استفاده نمایید.
  • اول، افرادی را بیابید که خواهان محصولات شما هستند. فقط مشتریان واجد شرایط را برای فروش هدف گیری کنید.
  • دوم، اعتبار خود را ثابت کنید و کاری کنید که مشتریان با شما راحت باشند.
  • سوم، برای درک خواسته ها و نیازهای مشتریان احتمالی، از سوالاتی که قبلا آماده کرده اید استفاده کنید
  • چهارم، نشان دهید محصولات و خدمات شما با نیازهای آن ها هم خوانی دارد. به جای تاکید بر ویژگی ها، بر منافع تمرکز کنید. مشتریان احتمالی را به عنوان اعضای فعال، در ارائه های خود مشارکت دهید.
  • پنجم، کاری کنید که مشتریان احتمالی مایل باشند هر یک از مراحل فرایند فروش را طی کنند.
  • ششم، ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنید تا دوباره به آن ها بفروشید و مشتریان جدید را به شما معرفی کند.
  • جدولی برای پیگیری فعالیت های خود با هر مشتری تهیه کنید.
  • به یاد داشته باشید: فرایند فروش هیچ گاه به پایان نمی رسد. دائما با مشتریان برتر خود در ارتباط باشید.

آنچه در این چکیده می آموزید

  1. مواد لازم برای فروش موثر چیست؟
  2. موارد غیر لازم برای فروش موثر چیست؟
  3. فرایند فروش کاهله چگونه است؟
  4. چگونه برای افزایش فروش آن را اجرا کنیم؟

برای یادگیری هر موضوعی، به کارشناس آن مراجعه کنید. برای یادگیری استراتژی های نظامی، به کتاب (هنر جنگ) سان ژو مراجعه کنید. برای یادگیری ضربه های بیس بال، کتاب “هنر ضربه زدن” تند ویلیام رو بخونید. برای یادگیری سرمایه گذاری، کتاب “سرمایه گذار باهوش” بنجامین گراهام رو بخونید.برای یادگیری فروش، این راهنمای تخصصی دیو کاهله رو بخونید. او شمارا در مسیر ( فرایند ۶ مرحله ای به روش کاهله) پیش برده و کارهای مربوط به هر مرحله برای پیشرفت و نهایی کردن فروش را توضیح می دهد. او اطمینان می دهد که اگر به درستی از روش امتحان شده او پیروی کنید، بدون توجه به محصولی که می فروشید، می توانید سهم فروش خود را افزایش دهید. همچنین کاهله کتاب خود را با نکات و ترفندهای ارزشمندی آراسته است.

باید ها و نیاید های فرایند فروش

فروش فرایندی مرموز یا جادویی ندارد، بلکه وقتی بدانید کارهای لازم کدامند، به طرز شگفتی صریح و مشخص هست ابتدا این ادراکات نادرست درباره فروش و فروشنده را فراموش کنید:

  • فروشندگان افرادی برونگرا و دوستانه هستند و شما نیز باید همین طور باشید. شخصیت شما تعیین کننده اثربخشی فروشتان نیست، بلکه درک شما و به کارگیری اصول کلاسیک فروش ویژگی های مهم هستند.
  • فروشندگان سخنوران خوبی هستند باید به خواسته ها و نیازهای مشتریان خود گوش فرا دهید فقط با صحبت کردن به جایی نمی رسید.
  • اگرقرار است محصولی را بفروشم، باید کاملا با آن آشنا باشم. دانش محصول مهم است مخصوصا اگر محصول یا خدمتی فنی عرضه می کنید اما شناخت مشتری مهم تر است.
  • قبل از این که بتوانم محصول یا خدمتی را بفروشم، باید آن را باور داشته باشم فروش به جلب اعتماد مشتری بستگی دارد برای کسب این اعتماد نحوه تناسب محصولات و خدمات خود با خواسته ها و نیازهای مشتری را نشان دهید.
  • اگر محصول یا خدمتی با کیفیت عرضه کنم، مردم سراغ من می آیند و نیازی نیست برای فروش تلاش کنم دیدگاه ( اگر محصول شما بهتر باشد، مردم آن را می خرند) تصور اشتباهی است در مورد هر محصول یا خدمت موفق، همواره فروش مهم ترین عامل است

اکنون موارد غیر لازم در فروش را می شناسید، بنابراین باه موارد مهم در فروش توجه کنید:

  • فروش، علم کمک به مردم برای دستیابی به خواسته هایشان است. برا خواسته ها و نیازهای مشتریان تمرکز کنید نه بر خودتان نه بر محصول تان و نه بر خدمت تان بلکه بر خواسته های و نیازهای مشتریان
  • فروش، فرایند کمک به مردم برای تصمیم گیری است که اغلب منجر به خرید از شما می شود. حتی ساده ترین فروش شامل تصمیمات متعددی است مثل تصمیم برای تماس گرفتن با شرکت و ملاقات با فروشنده تا تصمیم درباره خرید.
  • خرید هم ساده و هم بسیار چالش آور است. همه می توانند با توپ بسکتبال بازی کنند و آن را در سبد بیاندازند اما همه قهرمانان بسکتبال بازی نمی کنند برای اینکه در فروش مثل قهرمانان بسکتبال اثر بخش باشید سیستم زیر را یادبگیرید و از آن استفاده کنید.

برنامه آزموده شده شما برای فروش موفق

صرف نظر از آنکه محصولتان چیست، اگر از این ( فرایند ۶ مرحله ای فروش به روش کاهله) پیروی کنید موفق می شوید.

۱) افراد مناسبی را جذب کنید

افراد مناسب را جذب کنید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که به آنچه می فروشید نیاز دارند هدف گیری هر شخص دیگر آب در هاون کوبیدن هست حتی اگر محصول بی ارزشی دارید اگر بتوانید شخصی را پیدا کنید که واقعا به آن نیاز دارد می توانید آنرا بفروشید مشتریان ایده آل خود را با (دقت و شفافیت) مشخص کنید. از خود بپرسید چه کسانی محصولات شما را می خواهند، به آن احتیاج  دارند و مشتاق پرداخت پول در ازای محصول و خدمات شما هستند توجه کنید که بازا باید آنقدر بزرگ باشید که ارزش فروش محصولات را داشته باشد روشت تشخصی بازار هدف و دسترسی به آن را مشخص کنید برای متمایز کردن محصولات خود از محصولات رقبا‌ء از خود بپرسید که مشتری به چه دلایلی باید محصولات شما را بخرد.

به این موارد توجه کنید: گروه های گسترده مشتریان را غربال کرده و مخاطبان ایده آل خود را پیدا کنید با دقت هدف گیری کنید برای مثال، می توانید بر مدیران اجرایی سازمان های غیر انتفاعی با بودجه سالانه ای در حدود ۵ میلیون دلار که در محدود ۲۵ مایلی شرکت شما هستند، تمرکز کنید وقتی مشتریان ایده آل خود را شناختید آن ها را جذب کنید.

۲) کاری کنید با شما راحت باشند

مشتریانی از فروشندگانی خرید می کنند که با آن ها احساس راحتی می کنند برای اینکه مشتریان با شما احساس راحتی داشته باشند، برای خود اعتبار ایجاد کنید نشان دهید که از عهده حل مشکلات کسب و کار آن ها و برطرف کردن نیازهایشان برمی آیید به یاد داشته باشید که برخورد اولیه بیشترین اهیت را دارد. همه چیز به نوع ادراک مشتری از شما و ریسک های‌ (مالی، اجتماعی، احساسی و زمانی) پیدا کنید به یاد داشته باشید همزمان با افزایش قیمت محصولات و خدمات،  ریسک آن نیز افزایش می یابد بنابراین میزان راحتی مشتری با شما نیز باید افزایش پیدا کند از شخص سومی بخواهید محصولات و خدمات شما را از منظر ( اعتبار و راحتی ) ارزیابی کند

موارد پرریسک و گران باید به صورت رو در رو فروخته شوند و موفقیت این کار به احساس راحتی زیاد با مشتری بستگی دارد همیشه اشتیاق صادقانه نشان دهید خودتان باشید مطمئن باشید که مشتری از زمانی که با شما سپری می کند سود می برد به تعهدان خود عمل کنید با ترفندهای استراتژیک آن ها را سرگرم کنید راه های دیگر ایجاد اعتبار عبارتند از : نشان دادن ادب – صداقت – کمی شوخ طبعی – تعریف از مشتری – پرسیدن سوالات هوشمندانه – ذکر کردن هر نوع رابطه شخصی و تعریف داستان های شخصی که باعث ایجاد ارتباط می شوند.

۳) خواسته های آن را بشناسید

این کار ( قلب فروش ) است. اگر علایق و آرزوهای مردم را نشناسید نمی توانید به آن ها بفروشید سلیقه خود در باره محصولات و خدمات خود هیجان زده هستید مشتریان شما نیز چنین احساسی دارند. از نظرسنجی و گروه های کانون استفاده کنید تا خواسته های مشتریان احتمالی خود را بشناسید وقتی انگیزاننده های مشتریان خود را شناختید آن ها را در ۷۵ کلمه یا کمتر بنویسید چنین شفاف و تمرکزی منجر به نتایج مطلوب می شود. برای شناخت خواسته های مشتریان سوالات مناسبی طراحی کنید به آن ها کمک کنید تا تفکرشان متمرکز کنند سوالات هوشمندانه ، اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرارداده و به تقویت ارتباطات کمک می کندو مهم تر از همه به شما امکان می دهد تا تحقیقات عمیق تری انجام دهید و مسائل مهم مشتریان را بشناسید برای طراحی بهترین سوالات از پنج مرحله زیر استفاده کنید:

  1. زمینه را مهیا کنید. برای مشخص کردن آنچه در ذهن مشتری است، ارتباطی بر پایه اعتماد ایجاد کنید و اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دهید در نتیجه تمایل پیدا می کنند تا شما را دوباره ملاقات کنند.
  2. همه احتمالات را در طوفان ذهنی بررسی کنید. همه سوالات متحمل مربوط به هر موفعیت را یادداشت کنید.
  3. تصحبح و پالایش کنید. موثرترین، خاص ترین و شفاف ترین سوالات را مشخص کنید و فقط آن ها رابپرسید.
  4. ترتیب موثری ایجاد کنید.سوالات خود را برای ایجاد حداکثر سازگاری مرتب کنید.
  5. تمرین کنید. پرسیدن سوالات خود را با صدای بلند تمرین کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن ها را به بهترین حالت پرسیده و مشتری احتمالی را هنگام فروش متفاعد کنید.

۴) روش خود برای برآوردن خواسته هایشان را نشان دهید

همه می توانند فواید و ویژگی های محصولات و خدمات را از روی کاغذ بخوانند فروش حرفه ای نشان دادن روش حل نیازهای مشتری توسط محصولات و خدمات است درباره محصولات و خدمات خود توضیح داده و منافع حاصل از خرید را به طور شفاف برای مشتری شرح دهید اگر وظایف خود در مراحل قبل را انجام داده اید این مرحله به خوبی پیش خواهد رفت همیشه بر فواید محصول – ارزش برای مشتری – بیش از ویژگی های آن – کارهایی را انجام می دهد- تاکید کنید. اگر به یک ویژگی اشاره کردید بعد از آن بگوئید:‌ ( به این معنی است که شما می توانید…) و اهمیت بالقوه آن ویژگی را برای مشتری شرح دهید مطمئن شوید که آن ها منافع هر یک از ویژگی ها برای شرایط خاص خود را درک کرده اند.

مشتریان فهرست طولانی و خسته کننده ویژگی ها رانمی خواهند ارائه خود را برموارد کم اما مرتیط متمرکز کنید ویژگی های محصول را با نیازها و خواسته های مشتری تطبیق دهید این ویژگی ها را به منافع تبدیل کرده و ارائه خود را با تمرکز بر آن منافع خاص آغاز کنید هرگز به شرکت یا مشتری دیگر و نحوه استفاده آن ها از محصول خود اشاره نکنید. ارائه و منافع حاصل از محصول خود را شخصی و اختصاصی نگه دارید.

بهترین رسانه های بازاریابی مثل وب سایت، بنر فروش یا آگهی را برای ارائه محصول یا خدمت خود مشخص کرده و محصول خود را در آن ها نمایش دهید تا مطمئن شوید مشتری آن ها را می بیند.

برای جلسات فروش حضوری، مطالبی برنامه ریزی شده تهیه کنید و رسانه های خاص ارائه با پاورپوینت و .. را مشخص کنید اگر می توانید توضیحات سوم شخصی را به آن ها اضافه کنید سپس تمرین کنید و تمرین کنید تا جایی که ممکن است مشتری احتمالی را هنگام ارائه مشارکت دهید مکالمه ای دوجانبه ترتیب دهید تا مجبور نباشید مرتبا خودتان سخن بگوئید.

باید کاری کنید که مشتری، خود را بخشی از برنامه بداند برای کنترل محیط ( جایی که در آن ارائه خود را انجام می دهید) و جزئیت ( چیزی که مشتری احتمالی در طول ارائه بر آن تمرکز می کند) بیشترین تلاش را انجام دهید حواس پرتی ها را به حداقل برسانید و اجازه هیچگونه مزاحمتی ندهید و درباره مطالبی صحبت کنید که بیشترین ارتباط را با مشتری احتمالی شما دارند.

۵) برای رفتن به گام بعدی به توافق برسید

فروش مشتمل بر گام های متعددی است که اگر در توافق برای خرید، با دقت از این ساختار ها پیروی کنید فروش به حداکثر می رسد. وظیفه شما این است که مشتری احتمالی را راضی کنید تا به ترتیب با همه گام ها موافقت کند وقتی ارائه خود را تمام کردید، این اصول مهم را به کار گیرید ( خرید را آسان کنید) دلیلی برای مشتریان بیاورید تا هم اکنون خرید کنند برای مثال از پیشنهادات ( فقط برای مدت محدود) استفاده کنید وقتی مشتری درباره محصولی تصمیم گرفت نهایت تلاش خود را انجام دهید تا مورد دیگری را نیز به عنوان بخشی از معامله به او بفروشید. رستوران های غذای فوری از این تکنیک استفاده می کنند رستوران های زنجیره ای به کارمندان خود آموزش داده اند تا برای بهینه کردن هر فروش این سوال رابپرسند ( آیا همراه غذای خود سیب زمینی میل میکنید؟)

در فروش حضوری، کارهای خاصی مانند امضای قرارداد انجام دهید تا کار یک قدم پیش برود. خرید های گران قیمت مانند سیستم های پیچیده تکنیکی شامل مراحل زیادی هستند فروشنده باید در هر مرحله فرایند از ( خریدار بخواهد که به گام بعد برود) تصور کنید که خودتان مشتری احتمالی هستید گام بعدی شما چه خواهد بود؟ وقتی آن گام را مشخص کردید ( از مشتری بخواهید با آن موافقت کند.)

استراتژی مهم فروش یعنی (همیشه بخواهید که اقدام کنند) باید در همه مراحل فرایند فروش اجرا شود. اگر در انجام این کار شکست بخورید، هرگز نمی توانید نظر موافق مشتری را جبل کنید اقدام گام به گام مستلزم برنامه ریزی قبلی است. سعی کنید مشتری احتمالی در همه مراحل مهم اقدام راحت باشد نگرانی های مشتری احتمالی که ممکن است باعث اختلال در فروش شود را به حداقل برسانید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا تاییدهای بیرونی مثل تایید مقام ارشد یا همکاران دیگر را به حداقل برسانید.

 

۶)پیگیری و استفاده از معامله برای ایجاد فرصت های بیشتر

تبریک میگویم، شما مرحله حیاتی توافق را با موفقیت به اتمام رساندید مشتری احتمالی اکنون به خریدار تبدیل شده است. بعضی فروشندگان فکر میکنند در این مرحله کارشان به پایان رسیده است اما در واقع چنین اتفاقی نیفتاده است اولین فروش شما فقط یک گام میانی است فروشندگان حرفه ای می دانند که درآمد واقعی آن ها از مشتریانی حاصل می شود که مجددا مراجعه می کنند فروش به افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند بسیار آسان تر است برای حفظ ارتباط با مشتریان کنونی دائما کار کنید. مطمئن شوید که مشتریان جدید از خرید خود شاد هستند و دلایل مناسب برای خرید مجدد به آن ها ارائه دهید. رضایت آن ها را افزایش دهید تا متشریان مناسب دیگری به شما معرفی کند.

فروشندگان اقلام تجاری باید در زمان کوتاهی پس از شروع استفاده از محصولات و خدمات جدید توسط مشتریان، از تاکتیک های ( ایجاد ارتباط) – (تشخیص فرصت ها) و پیگیری استفاده کنند چنین تماس هایی ما را در ذهن خریدار ثبت می کند برای نزدیک ماندن به مشتریان جدید از ارتباطات ساده و کوتاه استفاده کنید.

گام های بعدی

فروش فرایندی بی پایان است. فروشندگان حرفه ای دائما با مشتریان برتر خود در ارتباط هستند، رفاه آن ها را فراهم می کنند، خواسه ها ونیازهایشان را می شناسند نشان می دهند که محصولاتشان نیازهای مشتریان را برآورده می کند، برای انجام گام های بعدی فرایند فروش توافق کرده و موارد مشتریان را پیگیری می کنند تا احساس خوب آن ها از خرید افزایش یابد. به یاد داشته باشید که این فرآیند دنباله دار یک سیستم است . برای پیگیری هر یک از فعالیت های خود در رابطه با هریک از مشتریان، جدولی تهیه کنید این رویکرد باعث افزایش فروش می شود، زیرا کارایی و بهره وری شما را افزایش می دهد. نمودار نشان می دهد که هز مشتری دائمی یا احتمالی، فردی مستقل است و به مراقبت و توجه مستقل و خاص نیاز داد.

با تشکر برای صبر و حوصله ای که برای مطالعه این مقاله گزاشتید ممنونم.

دگر خدمات ایران پردازه:

طراحی سایت در تبریز