طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

طراحی سایت و سئو سایت

تیم ایران پردازه با بهره گیری از تکنولوژی روز آماده ی ارائه ی خدمات به همشهریان و هموطنان در سراسر کشور می باشد

10 راه برای ارتباط موثر با مشتری

 

آیا میخواهید از شر مشتریانی که صرفا وقت شما رو میگیرن و به هیچ وجه از شما خرید نمیکنن راحت بشید؟

۱) نحوه آشنایی با شرکت شما

این یکی از مواردی هست که نحوه آشنایی اولیه بسیار مهم هست که از چه طریقی شما رو پیدا میکنن مثلا کسی که در کار سئو و بهینه سازی ادعا میکنه و کارش رو در سطح عالی انجام میده باید در نتایج جستجوی گوگل هم در نتایج اول باشه در کلمات هدف در غیر اینصورت نمیتوان به اون اعتماد کرد.

۲) تجربه شما در حرفه ای که مشغول ارائه آن به مشتری هستید

امروزه تجربه یکی از موارد مهم در انتخاب مشتری می باشد دیگر دوران مدرک گرایی گزشته است به کسی که دکترای کامپیوتر داشته باشد در مقایسه با کسی که این طرف سال هاست در این زمینه کار کرده و دارای تجربیات عملی می باشد شما باشید کدوم رو انتخاب می کنید؟

من که باشم کسی رو انتخاب میکنم که برای پروژه من واقعا به درد به خور باشد و کار رو در آخر بهم بتونه کامل و اونی که مد نظرم هست دربیاره و بهم تحویل بده

۳) راه های پرداخت هزینه

باید در حرفه ی خود به نحوه گرفتن مبلغ و هزینه پروژه کاملا توجه کنید زیرا بسیار مهم هست که این موضوع با بررسی میان رقیبانتان و نحوه روند کار خودتون میتونید براش بگیرید برای مثال ما در تیم ایران پردازه هزینه های طراحی سایت را ۴۰% در اول قرارداد میگیریم و مابقی میمونه بعد از تحویل کامل پروژه بهشون خوب فرد در اینصورت اعتمادش بسیار بالاتر میره و در ذهنش میگه اگه اینا اینکاره نباشن و من رو راضی نکنن ۶۰% مابقی رو هم مشخصا نمیتونن بگیرن و این یه قوت قلب هست براشون بهتره شما هم این کار رو حتما انجام بدید.

۴) فرصت ها در کسب و کار ها

در بعضی از کار ها و فرصت ها در کسب و کارتون ایحاد می شود که شما باید قدر اون ها رو بدونید و در این میان با داشتن پروژه هایی بزرگ در نمونه کارهای خود شاید منابع مالی کمی را برای شما داشته باشد منتهی با داشتن برای مثال نمونه کار یک ارگان دولتی می توانید اعتماد خیلی از کارها را در شرکت های شخصی که مشتری شما هست جلب کنید.

۵) قیمت منصفانه ارائه دهید

هزینه های خود را کاملا مشخص کنید و شفاف سازی کنید تا مشتری از تمام هزینه های پروژه آگاه باشد و به درستی و با صداقت بگویید و فاکتور بدید زیرا شاید شما فکر کنید که دیگر مشتری رو گرفتید و تموم شد منتهی به این حالت نیست قرارداد پایان همه چیز نیست بلکه تعهد های شما شروع می شود و باید مشتری مداری کنید و یک جمله رو هم در یاد داشته باشید “مشتری بی وفا ترین شخص در کره زمین هستش” چون در هر کاری رقیبانی وجود دارد پس مشتری برای مثال دادن طراحی سایت تمامی جوانب رو در میان چندین شرکت در نظر می گیرد و سپس اقدام به سفارش می گردد.

 

دگر صفحات:

طراحی سایت در اردبیل

 

۶) زمان واقعی بگویید.

هیچ وقت هیچ وقت در مورد زمان یک چیز الکی و بداهه نگوید که با این کار گور خودتون رو کندید و باید بزودی منتظر برشکستی خودتون باشید برای مثال کار شما طراحی سایت هست یک زمان درست برآورد کنید و بگوید چون اگر بد قولی کنید دیگر نمیتوانید با اعتبار خود در بازار کار کنید.

۷) آیا شما واقعا طراح سایت هستید یا واقعا مکانیک هستید؟؟

این سوال رو حتما از خودتون با موضوع شغلیتون بپرسید بعضا افراد فقط واسه پول در کارهایی هستند که هیچ علاقه ای به انجام آن ندارند و چون علاقه ندارن اون کار رو به نحوه درست نمیتونن پیاده سازی کنن مثال میزنم

تاحالا تو شهرتون چندین مکانیک میشناسید که وقتی مثلا کمک ماشینتون خراب میشه میگن برو پیش فلان استا مثلا یا میخوای بری شیرینی بخری تو ذهنت فقط یه شیرینی فروش درست و حسابی هستش

اگر علاقه در کاری داشته باشید واقعا میتونید موفق بشید بهتون میتونم ثابت کنم منتهی اگر معیار اولتون پول نباشه و فقط عشق و علاقه باشه

۸) چشم اندازی از آینده پروژه ها

همیشه جلوی بینی خودتون رو نبینید و به مشتری در زمان ارتباط دائمی که دارید از پیشرفت و مشاوره از تجربیات خودتون دریغ نکنید بهش اطمینان بدید که اگر این کار رو انجام بدید در آینده میتوانید مثلا از فلان رقیبانتان جلو بزنید و مثلا در سال ۲۰۱۸ این اتفاقی در شهر ما مثلا تبریز رخ میده و شما میتونید در این زمان با خدمات ما به بهترین حالت استفاده نمایید.

۹) رازداری در کسب و کار

به هیچ وجه یک مدیر موفق و یک رهبر تیم یا مدیر عامل یک شرکت نباید حرف هایی که میشنوه زود قضاوت کنه و یا راز و حرف های کارمندانشون رو بین کارمندان دیگه اش بگه و یا حتی بد تر این در هنگام انجام پروژه و عقد قرارداد هیچ وقت اطلاعات شخص دیگر از مشتریانتون رو نگید و دربارش حرف نزنید این کاملا اشتباه هست چرا که این کار باعث از بین رفتن اعتماد مشتری به شما می شود و به قولی حنای شما پیشش کم رنگ تر می شود.

۱۰) مطالعه کنید

رهبر یا مشاور فروش و هر کس که کارش ارتباط با مردم باشد باید آداب و رسوم معاشرت را یاد بگیرد و با مطالعه روزانه بتواند به دانش خود بیافزاید با این کار شما می توانید تبدیل به یک فرد موفق در میان مدیران و یا همکاران خود شوید آموزش در دنیا همینک یک اصل می باشد که فرد باید مدام در حال آموزش مباحث جدید در مورد شغل و حرفه خود باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.